Dag 2 deel 2

21 juli 2023 - Rødby, Denemarken

Allright we zijn net aangekomen in ons huisje, het is een driehoekig huisje met 2 verdiepingen.

Op de 2e verdieping zijn de slaapkamers, en op de onderste hebben we een keukentje een woonkamer met een tafel stoelen een bank en een soort van schommelstoel die ikzelf trouwens echt heel erg chil vind.

We hebben ook nog een tuin met een ontbijttafel, een wasrek en wat gras.

Nadat we het huisje hadden bekeken en de bedden hadden opgemaakt gingen we even rondlopen op de camping.

Er waren blijkbaar geiten die je gewoon kon aaien en er was een bowling aan, een schaatsbaan, een skibaan, een kleine arcade, 7 restaurants, een binnen en buiten zwembad, een paar winkels en trampolines.

Toen we weer bij ons huisje aankwamen hebben we gekeken naar een restaurant om te gaan eten en daarna hebben we een beetje gechild.

In de avond zijn we naar een Thais restaurantje gegaan, het zag er best leuk uit en er stonden een paar grote Thaische beelden ofzoiets.

Wel hadden alle drie een Cola gedronken en Ik heb bamie met groente en ei gegeten net als Xiao Xi en pap had rijst met groente, het was echt heel erg lekker maar voor Xiao Xi was het een beetje veel.

Na het eten gingen we nog een avondwandeling maken en zagen we dat men bezig was om een enorme brug te maken over het water van 16 km, de brug was bedoeld voor auto´s treinen en bussen.

Het project zou klaar zijn ergens in 2029 of terwijl dat duurt nog even.

Toen we weer thuis kwamen hebben we weer even niks gedaan totdat het een beetje laat werd en toen gingen we ons klaarmaken om te slapen.

Nou dat was dag 2 van onze vakantie in Denemarken

Doei, farvel

1. Fanny:
    21 juli 2023
    Wat leuk om jullie avonturen te lezen en te zien! Anna, Tim en ik zijn ook op die boot geweest naar Denemarken, ik reis nu in gedachten met jullie mee. Veel plezier op jullie avontuur!
    Groetjes Fanny
  2. Charles: