Dag 10, Ribe

29 juli 2023 - Ribe, Denemarken

GOEEEEDDDEEEN DAAGGGGGG

Hahahah ja ik hoop dat jullie de groet leuk vonden, in ieder geval DIT IS ALWEER DAG 10 van onze vakantie in Denemarken, het is erg jammer dat we morgen weer naar huis gaan.

Maar zoals elke dag is hier weer een leuke blog, dus ga klaar zitten pak wat lekkers en wat drinken en geniet.

Wij hebben best goed geslapen vannacht, ik en Xiao Xi hadden deze keer wel insectenspray opgedaan dus we hadden geen last meer van een of andere irritante mug of zoiets.

Toen we wakker werden merkte we dat pap veel eerder was opgestaan dan ons (as aleyas), en toen gingen we lekker ontbijten.

We kregen weer ontbijt van het park en dat was hetzelfde als gister, een paar enorme broodjes, beleg en wat drinken.

Na het lekkere ontbijt zijn we naar een Viking center gegaan, het was een openluchtmuseum helemaal in stijl van de vikingtijd.

WJe daar echt van alles doen en zien, je kon zien hoe je vroeger leefde, je kon spijkers maken, pijl en boog schieten, leren vechten met zwart en schild, je eigen brood maken en nog veel meer.

Het was heel erg leuk in interessant om al die dingen te zien, we hebben daar ook nog even wat gelucht.

Ik had een brownie en een suikervrije Fanta, Xiao Xi had een appeltaart en ook een suikervrije Fanta en pap had alleen een koffie genomen.

Toen we daar ergens rond kwart over 2 weggingen zijn we weer naar huis gegaan, daar hebben we een tijdje gechillt en niks gedaan.

En nu zijn pap en Xiao Xi naar de supermarkt, ik zit hier aan de eettafel te typen en lekker muziek te luisteren.

Ik ga denk even een potje schaken en misschien ook nog even een podcast luisteren.

Wat we vanavond gaan doen lezen jullie van Xiao Xi.

Dit was alweer dag 10 van onze vakantie in Denemarken.

Was dit niet leuk om te lezen, funfact: er zit nu weer een irritante wesp bij me.

DOOOEEEEEIIIIIIIII

1. Gailey:
    29 juli 2023
    GOEDENNNAAAAVOND WEI
    dat vikingmuseum lijkt wel vet!
  2. Luc Leseman:
    30 juli 2023
    Blijf steeds verbaast over alle mooie
    foto's ; geweldig om te zien dat foto's
    passen bij de teksten.