Dag 3, rustdag

21 juli 2023 - Rødby, Denemarken

Hej (Hallo in het Deens) 🙋🏻‍♀️, Vandaag zijn we met de dag begonnen met opstaan! Ik (Xiao Xi) was om 9:58 ‘s ochtends wakker, maar ik was nog steeds moe.🥱 Ik had Wei om 10:09 wakker gemaakt, omdat we moesten ontbijten 🍞. Pap was om 7:50 al wakker🫠 Wat vroeg is! Wei en ik hebben ons omgekleed en zijn naar beneden gegaan voor het ontbijt. Het ontbijt begon om 10:25. Ik (Xiao Xi) had een kaiserbroodje 🍞met  daarop Nutella en blauw/zwarte korrels erop. Wei had een kaiserbroodje🍞, maar dan met kaas erop. Hij vond zelf dat de kaas 🧀anders smaakte, maar wel lekker was! Het tweede broodje van Wei was een kaiserbroodje 🍞met Nutella erop. En pap had ook een kaiserbroodje 🍞met daarop smeer pittige kaas🌶️🧀 én pindakaas🥜🧀 erop. We hebben alle drie limonade 🧃gedronken. Na onze ontbijt hebben we de tafel afgeruimd en zijn we ff gaan chillen (niks doen). Later besloot ik (Xiao Xi) om met z’n alle te gaan bowlen🎳. Om 11:48 gingen we naar lopen🚶🏻‍♀️🚶🏼🚶🏻‍♂️ naar het centrum van dit park. Toen we in het centrum aankwamen gingen we eerst nog ff wat rondlopen en kijken wat er allemaal te doen was🧐. Op 12:12 gingen we bowlen🎳, daarvoor hebben we schoenen omgeruild voor bowling schoenen👟. De eerste ronde heb ik (Xiao Xi) gewonnen🥳🤩🥇, de punten waren: Wei 71 punten, ik (Xiao Xi) 92 punten en Erik (pap) 87 punten. We hebben hierna nog twee rondes gespeeld waarbij ik helaas niet meer eerste stond😔, maar nog wel tweede😐. Na het bowlen (13:06) liepen🚶‍♀️ we terug naar onze verblijf en waren we aan het chillen😎. Zelf ging ik (Xiao Xi) nog ff alleen voetballen en trucjes oefenen met de bal ⚽️. Even later (15:29) gingen we weer op stap 🚶🏻‍♀️, ik (Xiao Xi) heeft voorgesteld om naar het strand 🏖️te lopen. Het was een eindje lopen (15:43), maar we waren er. Er was daar niemand behalve een familie van drie personen èn nog ook twee bouwvakkers 👷‍♂️die aan het werken waren. Toen we eenmaal bij de zee 🌊waren (15:49), was er overal zeewier . We konden niet over de zeewier lopen, omdat het 1. Vies was en 2. Je erin zakte 😵‍💫, dus dat was ook geen optie. Toen gingen we teruglopen om 15:55. Het was best wel een eindje teruglopen, want we waren de weg kwijt😥. Dette var min historie igen. Senere vil Wei gøre, hvad vi vil gøre næste gang. Jeg håber du nød det! 😁😜😎