Uit eten in Bremen

19 juli 2023 - Bremen, Duitsland

Hoi, op deze avond hebben we gegeten bij een restaurant genaamd ‘Yalla Yalla Falafel’. (Van 21:10 t/m 21:50) Op één van deze foto’s zie je dat Erik (pap),Wei en ik zijn gaan uiteten. Het was een restaurant waar je normaal/vegetarisch/veganistisch kunt gaan eten, of bestellen. Vanuit ons appartement is het binnen een paar meter te bereiken. Het lopen duurde maar max 5 minuutjes en we waren er al. Niet was het dichtbij, maar ook nog eens lekker en binnen ons budget! We hebben heerlijk genoten van onze broodjes! Zelf had ik (Xiao Xi) als drinken een Fanta Mango Dragonfruit gedronken, en als eten een broodje met daarop ijsbergsla, falafel, mozzarella, groente en als sausje bovenop tahin gegeten. Wei had als drinken een Fanta Orange (normaal) gedronken, en als eten had hij een broodje met vegetarische vlees en ijsbergsla erop. Pap had als drinken Cola Zero (zonder suiker) gedronken, en als eten had hij patatjes/frietjes (gefrituurde aardappeltjes) 3 falafel bolletjes met daarop een sausje tahin erop. Na ons avondeten waren wij nog naar een avond winkel gegaan (21:50 t/m 21:59) voor boodschappen en een toetje gaan halen. We waren nog net op tijd voordat die winkel ging sluiten, hij ging om 22:00 sluiten. Het toetje was: Chocolade met frambozen smaak. Zelf wou ik iets anders, omdat ik van chocolade puistjes ervan krijg, maar het was 2 (Wei en pap) tegen 1 (ik). Daarom hadden ze het toch gepakt en heb ik er een heel klein stukje ervan gepakt. Zij hadden wat meer gepakt dan ik, dit was mijn avond routine schrijf blog. Wij gaan zo slapen!!!!

Groetjes Xiao Xi Leseman

Ciao!!!

1. Shani:
    20 juli 2023
    Hoi Xiao Xi Leseman
    Op deze middag heb ik je blog gelezen (14:45 t/m 14:47) Niets van gelogen zo te zien op de foto’s
    Ciao!!!!!