Dag 4, COPENHAGEN

22 juli 2023 - Rødbyhavn, Denemarken

Dag 4 DENEMARKEN 🇩🇰

Hoi, vandaag waren we vroeg opgestaan. Ik (Xiao Xi) was om 8:45 wakker, omdat ik de wekker had gezet voor Denemarken. Het plan was om 9:30 weg te gaan, maar dat lukte helaas niet, omdat Wei pas om 9:00 wakker was. Pap was om 7:30 wakker! Dat is extreem vroeg, vind ik. We hebben om 9:05 ontbeten. We hadden alle drie een kaiserbroodje met sap. Na het ontbijt waren we om 10:02 eindelijk pas weggegaan van het vakantieverblijf. We zaten 1 uur en 52 minuten in de auto. Om 12:30 waren we al in Kopenhagen en hadden ff een kleine snack gehad bij een café genaamd ‘COFFEE INDUSTRY.’ Ik (Xiao Xi) had een bessen met noten yogurt, Wei had een chocomelk met slagroom en pap had een black coffee met citroen water. Na de break zijn we gelopen naar een grote museum genaamd ‘Ruinerne under Christianborg.’ Om 13:38 waren we aangekomen bij het museum, we moesten speciale plastic wegwerp dragen voor over je schoenen. We moesten dat doen, omdat het een hele oude museum was. Het zag er allemaal heel mooi, strak en chique uit! Om 14:22 gingen we naar de oude keuken, waar alles vroeger werd voorbereid. We liepen snel door, omdat het daar stonk en niet zo bijzonder was. Om 14:41 waren we bij de stallen, ook daar gingen we er snel weg en het stonk ook nog enorm! En er waren daar geen paarden waardoor het saai was. We waren er om 15:12 weggaan en kregen gratis ‘ROCKSTAR ENERGY’ pap en ik hadden de smaak strawberry (aardbeien smaak). Wei had de normale smaak. Na het drinken van onze energy, waren we op stap gegaan naar een restaurantje waar we konden eten. Ik (Xiao Xi) had een leuke restaurant gevonden genaamd ‘RESTAURANT VENUES’ ik vond het restaurant heel leuk en lekker. We kregen ons eten om 16:08. Het zag er daar heel mooi eruit. Op één van de foto’s kun je zien hoe het eruit zag. Wei Ik (Xiao Xi) had een tosti met falafel,sla en rode uitjes erop. Pap had een tosti met 2/3 kaas erop en nog wat dressing erop. Na de late lunch, zijn we nog ff doorgaan lopen, maar toen kwam het ERGSTE! Het regende KEI en KEIHARD!! (16:45) Ik (Xiao Xi) ging snel rennen voor een afdakje! Het regende t/m 17:07, daarna ging het nog een beetje regenen. Hier verloopt het einde van de middag. Ik hoop dat je hiervan hebt genoten van onze natte, koude avontuur!

Ciao✌🏼‼️